Dienstag, 24. November 2015

Buty z CCC - wkrótce pierwszy sklep online?

Obuwie i torebki CCC już od wielu lat są synonimem luksusu w przystępniej cenie, a zadowoleni klienci tej sieci handlowej coraz częściej pytają, kiedy te wysokiej jakości produkty sprzedawać będzie również sklep online CCC. Na razie brak jednoznacznego komunikatu o tym, że firma planuje otworzenie sklepu internetowego, w siłę rosną jednak stacjonarne punkty sprzedaży CCC. 

Polska marka dysponuje salonami obuwia już nie tylko w kraju, ale i za granicą, oferując swój asortyment również w wielu sklepach w Czechach, Słowacji, Chorwacji, Niemczech, Austrii oraz na Węgrzech. Stale zwiększające się zainteresowanie marką nie pozostawia wątpliwości, że sklep online CCC we wszystkich tych krajach spotkałby się z ogromnym entuzjazmem stałych klientów przedsiębiorstwa.

CCC sklep online

Czy sieć CCC przymierza się do otwarcia sklepu online?

Kolekcja Lasocki w sklepie internetowym CCC


Odwiedzając sklep CCC do wyboru ma się potężną kolekcję galanterii damskiej i
męskiej oraz obuwia dla dzieci i młodzieży. Co ważne, sprzedawane w Polsce już w prawie 400 salonach obuwie i torebki to nie tylko produkty pochodzące od krajowych producentów, lecz również zagraniczne modele. Marka posiada własną, działającą pod nazwą CCC Factory produkcję obuwia, a sprzedaż odbywa się w ramach kolekcji. CCC, Boti, Lasocki. Choć wciąż brak oficjalnego sklepu internetowego CCC, botki Lasocki albo kozaki Boti oferują wszystkie najważniejsze polskie portale internetowe. 

CCC sklep internetowy

W sklepie internetowym CCC pojawiłaby się również najnowsza kolecja polskiej marki.

Polskie buty i torebki 


Początki sieci CCC sięgają wczesnych lat 90., kiedy to jej założyciel Dariusz Miłek zajął się detalicznym i hurtowym handlem obuwiem. Od tego czasu firma przeszła wile transformacji, by należeć dzisiaj do największych producentów polskich butów i torebek dla kobiet, mężczyzn, dzieci i młodzieży. Szacuje się, iż mimo że sieć CCC wciąż nie posiada własnego sklepu online, oferując tylko sprzedaż bezpośrednią, a nie zakupy internetowe, skupia w swoim ręku niemal jedną piątą polskiego rynku obuwniczego.

zdjęcia: profil CCC na Facebooku

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen